Java.lang.ClassNotFoundException: Life

4 T
Μπήκες ΑΣΟΕΕ με απότερο σκοπό να πάρεις πτυχίο και να εργαστείς κάποτε στον τομέα της Πληροφορικής και ίσως να ασχοληθείς με αυτό που σου αρέσει. Για να μπορείς όμως να αποκτήσεις αυτό το πολυπόθητο πτυχίο χρειάζεται να κάνεις μια πληθώρα προγραμματιστικών ασκήσεων και όχι μόνο. Πράγμα που σημαίνει ότι τη φοιτητική ζωή για την οποία άκουγες,με τον ελεύθερο χρόνο για επιπλέον ασχολίες όχι μόνο δεν θα τη ζήσεις αλλά θα ζήσεις κάτι διαμέτρου αντίθετο.

Η προαιρετική παρακολούθηση διαλέξεων, φροντιστηριακών αλλα και εργαστηριακών μαθημάτων καθίσταται υποχρεωτική για να μπορέσει ένας φοιτητής να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις κάθε μαθήματος. Μιλάμε δηλαδή για ενα minimum 6-8 ώρες διαλέξεων και εργαστηρίων για το κάθε ένα. Επιπλέον ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ (εκτός από τα διακριτά και τα μαθηματικα 2) προϋποθέτει να ασχοληθείς τις υπόλοιπες ώρες της μέρας που δεν είσαι στη σχολή με αρκετά μεγάλα προγραμματιστικά project ή ασκήσεις.

Τα παραπάνω όπως έχει αποδειχθεί σε αρκετά μαθήματα, δεν σου εξασφαλίζουν ότι θα αποκτήσεις τα απαραιτητα εφόδια για να περάσεις το μάθημα. Για παράδειγμα, στο μάθημα “ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ” ο τρόπος βαθμολόγησης είναι: 60% προγραμματιστικά project και 40% τελικό διαγώνισμα. Προϋπόθεση για να μετρήσουν οι εργασίες είναι να γράψεις βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 4 στο γραπτό διαγώνισμα. Αρκετοί απο τους φοιτητές παρά το γεγονός ότι δαπανήσαν πολλές ώρες για την υλοποίηση των εργασιών και παρά το γεγονός ότι η συνολική τελική βαθμολογία ξεπερνούσε κατά πολύ το 5, κόπηκαν με την πρόφαση ότι δεν έγραψαν τον απαιτούμενο βαθμό στο γραπτό. Για εμάς ο παραπάνω τρόπος βαθμολόγησης είναι απαράδεκτος, καθώς θέτει δύο πολύ απαιτητικούς όρους για την επιτυχία στο μάθημα.

Είναι φανερό πως ένας φοιτητής που είναι υποχρεωμένος να καταβάλει προσπάθεια για όλα τα μαθήματα σε ολόκληρο το εξάμηνο, σε κάποια από αυτά είναι σχεδόν αδύνατο να τα καταφέρει. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο ρόλος του πανεπιστημίου περιορίζεται σε ένα συνεχές τρέξιμο μεταξύ παρακολούθησης, διαβάσματος και εργασιών. Στην πραγματικότητα όμως, ως φοιτητές δεν έχουμε ανάγκη μόνο το διάβασμα και το πτυχίο (όπως θεωρούν οι καθηγητές μας), άλλα και την κοινωνικοποίηση, την ενασχόληση με δημιουργικές δραστηριότητες και ενδιαφέροντά μας (τέχνες, ξένες γλώσσες, αθλητισμός κ.α.), την πολιτικοποίηση και τη συλλογική διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. Ο αυξημένος φόρτος έχει ως αποτέλεσμα να δυσχεραίνονται η συμβάδιση των σπουδών με τις παραπάνω ενασχολήσεις σε βαθμό που δρουν ως και αντιπαραθετικά. Ακόμα, αν σκεφτεί κανείς ότι αρκετοί φοιτητές εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές τους, καταδεικνύεται ακόμα περισσότερο το μέγεθος τους προβλήματος.Το αποτέλεσμα αυτής της εντατικοποίησης είναι η δημιουργία ενός αποφοίτου εντατικοποιημένου και παθητικοποιημένου, με μεγάλο φόρτο εργασίας και ελαστικό ωράριο, πλήρως πειθαρχημένου και μακριά από κάθε συλλογική διαδικασία και διεκδίκηση, εγκλωβισμένου στον ατομικό δρόμο (σήμερα για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του καθηγητή, αύριο σε αυτές του εργοδότη).
Προβάλλεται λοιπόν περισσότερο από κάθε άλλη φορά η ανάγκη να διεκδικήσουμε συλλογικά ως φοιτητές επίπεδο και ανθρώπινο ρυθμό σπουδών που θεωρούμε ότι μας αξίζει και στα οποία μπορούμε να ανταποκριθούμε.

Ο δρόμος που προτείνουμε εμείς για την αντιμετώπιση των παραπάνω είναι αυτός των μαζικών και δημοκρατικών διαδικασιών του Συλλόγου, των μαχητικών μορφών δράσης των ίδιων των φοιτητών και των παραστάσεων διαμαρτυρίας. Και είναι ο μόνος δρόμος που έχει αποδειχθεί νικηφόρος, με υλικά αποτελέσματα, κόντρα σε λογικές συνδιαλλαγής και αντιπροσώπευσης εν είδει «αυτόκλητου σωτήρα».Σε αυτή τη βαση θεωρούμε ως φοιτητές της πληροφορικής οτι μπορούμε να διεκδικήσουμε ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ δεδομένου του μεγέθους αλλά και του χρόνου που χρειάζονταi,και όχι μόνο.Δεν θα αφήσουμε σε κανέναν “εκπρόσωπο” φοιτητών τα δικαιώματά μας.

Συγκεκριμένα προτείνουμε:

  • Κανείς φοιτητής με τελική βαθμολογία πάνω απο 5 να μην κόβεται.
  • Οι εργασίες να είναι προσθετικές ή απαλλακτικές.
  • Παράσταση Διαμαρτυρίας στο γραφείο του εκάστοτε καθηγητή με σκοπό αναβαθμολόγηση ή επανεξέταση σε όσα μαθήματα το ποσοστό επιτυχίας είναι κάτω του 30%.

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
3 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΣΤΙΣ 15:00 ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ .

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s